Pagina's

vrijdag 11 maart 2016

Wat maak ik met de Weekly Deals?

Hallo!

zoals beloofd een voorbeeld met de Weekly Deals.

De stempelset Be the Star heb ik helaas niet. Zo zie je maar, je hoeft dus als demonstratrice niet alle stempels te hebben ;-).

Dus ik heb het Cherry On Top Cotton Paper Assortment en het Pretty Petals Designer Series Paper Stack genomen.



Als basis een kaart van Very Vanilla cardstock. Vervolgens een strook Mint Macaron cardstock en een stukje DSP. Met de Petite Petal Punch heb ik door alle 4 vellen van het Watermelon Wonder Cotton Paper geponst. Een klein nietje in het midden en dan verfrommelen.
Vervolgens heb ik met een tekst  gemaakt  met een stempel uit Flower Patch, de Washi Tape Punch en Old Olive inkt.
Een stukje Very Vanilla Thick Baker’s Twine voor een andere structuur en een paar Rhinestones om het af te maken; de grootste stenen in de bloemen om de nietjes te verbergen en de kleinste op de kaart.

Zo zie je maar, het hoeven niet exact dezelfde kleuren te zijn als je iets wil combineren!

Alvast een prettig weekend en tot maandag!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten